WBA-, IBF- ja WBO-liittojen mestarinyrkkeilijä Anthony Joshua on valmis kehään Deontay Wilderin tai Tyson Furyn kanssa. Tiettävästi Wilderin asianhoitajiin kuuluva Shelly Finkel on jo lähestynyt Joshuan leiriä.

Joshua kertoi oman kantansa asian suhteen Twitter-tilillään.

– Mikä tällä hönöllä on kestänyt niin pitkään? Ihan kuin emme olisi olleet aiemmin kiinnostuneita. Hyvin tehty, Fury! Wilder halusi kohdata sinut, koska he luulivat, että olet mennyttä. Annan sinulle reilun mahdollisuuden, kun olet siihen valmis. Annan sen kummalle tahansa teistä, 29-vuotias Joshua twiittasi.

Wilder ja Fury taistelivat viime viikonloppuna ratkaisemattoman WBC-liiton raskaansarjan mestaruusottelussa.

Anthony Joshua

@anthonyjoshua
What took this fool so long? Like we ain’t been interested?!! 🙄Anyway well done Fury! they wanted to get you because they assumed you was finished!! I’ll give you a fair one when your ready! Either one of you!

Sky Sports Boxing

@SkySportsBoxing
INTERESTING TIMES: @BronzeBomber 'very interested' in @AnthonyFJoshua fight, says the American's co-manager Shelly Finkel.

STORY HERE: skysports.tv/mUlE8x