Tennistähti Rafael Nadalilta leikattiin maanantaina umpilisäke ja on sairalaas Nadal olisi ranking-pisteidensä perusteella päässyt mukaan kauden huipentavaan ATP-finaaliin, mikä alkoi sunnuntaina Lontoossa, mutta terveystilanne ei sitä sallinut. Nadal on pelannut vain seitsemän ottelua kesä-heinäkuun vaihteessa pelattavan Wimbledonin Grand Slamin jälkeen ja alkoi lokakuussa ottaa antiobioottia umpilisäkkeen vuoksi. Nadal kommentoi Facebook-sivuillaan kaiken menneen hyvin leikkauksessa. Hän tähtää palaavansa pelikentille Abu Dhabin näytösturnauksessa juuri vuodenvaihteen jälkeen.

LUE MYÖS: