Suomen ykkösgolffari Mikko Ilonen pelaa torstaina alkavassa World Tourin Shanghain Champions-osakilpailussa, mikäli terveystilanne sen sallii. Ilonen selvittää tiedotteessa, ettei lähtötilanne ole optimaalinen. – Minulla on edellisviikolta joku virus kropassani. Maanantaina sain illallisella vielä ruokamyrkytyksen, minkä johdosta energiataso on varsin alhainen. Kahdesti olen käynyt lääkärillä, toipuminen on käynnissä, Ilonen viestitti. – Uskon olevani torstaina aamulla tiiauspaikalla, mutta varmaa se ei vielä ole, pelaaja jatkoi. Ilonen pitäisi pelata yhdessä Lee Westwoodin ja Thongchai Jaideen kanssa.

LUE MYÖS: