Raju syyte – 18-vuotias nainen väittää olympiaurheilijan raiskanneen hänet useita kertoja
Kuva: Getty Images
Kaksinkertaista olympiakävijää, pöytätennispelaaja Soumyajit Ghoshia syytetään raiskauksesta.
Intialaislähteiden mukaan 18-vuotias nainen väittää Ghoshin raiskanneen hänet useita kertoja. Naisen kertomuksen mukaan hän tuli raskaaksi ja joutui tekemään abortin.
Pariskunnan suhteen kerrotaan jatkuneen pitkään. Ghosh oli luvannut mennä naisen kanssa naimisiin tämän täytettyä 18 vuotta. Naisen isän mukaan Ghosh välttelee hänen tytärtään, joten he päättivät nostaa syytteen.
– Olemme saaneet valituksen Ghoshia vastaan ja aloittaneet tutkimukset. Emme voi kertoa yksityiskohtia, Barasatin poliisi kommentoi Times of Indialle.
24-vuotias Ghosh edusti Intiaa Lontoon ja Rion olympialaisissa. Hänestä tuli maansa nuorin pöytätennismestari 19 vuoden iässä vuonna 2013. Ghosh on pöytätenniksen maailmanlistalla sijalla 58.
LUE MYÖS:
1€ = 10€ arvosta ilmaiskierroksia ilman kierrätystä!
- Talleta 1€
- Saat heti 50 ilmaiskierrosta Tuohi 1000 -peliin (arvo 0,20€ per kierros)!
- Ei kierrätysvaatimusta!
- EM-mitalisti Kristiina Mäkelä teki yllättävän paluun – rooli vaihtui
- Saga Vannisen ympärillä kuohuu – nyt nousi esiin iso kysymys valmentajasta
- Suomen moukarikuningattaret ottivat yhteen – Silja Kosonen tykitti voittoon
- Wilma Heltelän kilpakumppanilta raju päätös – ”mielenterveys tulee ensin”
- Olympialaisissa kilpaillut huippu-urheilija kuoli traagisesti – järkyttävä onnettomuus
- Huima suoritus Malesiassa: suomalainen taisteli maailmanmestariksi
- Suomalaismoukaroijan kausi katkesi karulla tavalla – nyt tuli surullinen ilmoitus
- Ruotsin hiihtotähdet loistavat poissaolollaan – hiihtopomolta tyly viesti
- Hurja vire jatkuu – Emma Tainio tykitti uuden ennätyksen
- Tero Pitkämäen pojat murskasivat vastustajat – kaksoisvoitto ylivoimaisesti