Koululaisten tennismestaruuskilpailut ´18 by Wilson käynnistyivät tänään Helsingissä jo 40. kerran peräkkäin. Perinteikäs vuoden huipentava junioriturnaus pelataan HVS-Tenniksen isännöimänä Talin Tenniskeskuksella ja Taivallahden Tenniskeskuksella Helsingissä 27.-30.12. Tämän vuotisen turnauksen sarjoihin tuli yli 500 ilmoittautumista. Pelaajia turnauksessa on mukana noin 400. Katso otteluohjelma ja kaaviot täältä. Finaalipäivänä 30.12. pelataan kaikkien luokkien loppuottelut. – Koululaisten mestaruuskisat on erityisesti koululaisten kisa! Annetaan kaikille pelirauhaa sekä liputetaan Fair Play:n puolesta. Nautitaan peleistä ja positiivisesta ilmapiiristä. Tennis on iloinen asia! Toivotaan kaikille menestystä kisoihin, kommentoi HVS:n toiminnanjohtaja Pekka Mäkelä turnauksen kisajulkaisussa. Lähde: Tennis.fi.

LUE MYÖS: