Eilen käydyssä Helsinki Half Marathon -juoksutapahtumassa monet juoksijat valittelivat nestehukkaa, kertoo Ilta-Sanomat. Osa osallistujista kertoi juomaveden loppuneen sekä puolimaratonin juoksumatkalla että sen maalialueella. Toiset ovat puolestaan kertoneet huollon toimineen ja veden riittäneen. – Näimme kolme kilpailijaa tiputuksessa. Olemme maksaneet tästä, joten perusasioiden pitäisi olla kunnossa. Tästä ei jäänyt kiva fiilis., juoksuun osallistunut Anne kertoi IS:lle. Pelastuslaitos joutui lähettämään myös lisää ambulansseja paikalle. – Siellähän on kisaorganisaatiolla oma ensiapujärjestelmä –ja henkilöitä, mutta kyllä sieltä on muutamia Pelastuslaitoksen ambulanssejakin hälytetty paikalle potilaiden luokse, ensihoidon kenttäjohtaja kertoi IS:lle. Järjestäjän mukaan 136 juoksijaa keskeytti kilpailun.

LUE MYÖS: