100 metrin aidoissa olympiakultaa voittanut Dawn Harper-Nelson palaa kilparadoille. 35-vuotias jenkki lopetti uransa viime vuonna, mutta nyt hän on päättänyt palata takaisin, tavoitteenaan mitali ensi kesän Tokion olympialaisista. Yhdysvaltain joukkueessa taso on äärimmäisen kova, joten Harper-Nelsonilla on täysi työ taistella itsensä mukaan kisajoukkueeseen. Urallaan hurjan ajan 12,37 aitonut nelinkertainen arvokisamitalisti on kuitenkin luottavainen kykyihinsä. Hän kertoi alkuviikosta Reutersille tuntemuksiaan. – Tiedän, että minä pystyn siihen. Nopeuteni ja tekniikkani ovat edelleen hyvässä kunnossa. Uskon, että pystyn vielä juoksemaan ennätyksiä. Harper-Nelson synnytti huhtikuussa tyttölapsen. Hän kertoo palanneensa lajiharjoittelun pariin vain kuukausi tämän jälkeen.

Team USA

@TeamUSA
The Dawn of a #TokyoOlympics push 💨

Olympic champion and new mother @DHarp100mH isn't ready to hang up her cleats.

LUE MYÖS: