Dopingkärystä johtuneen 15 kuukauden kilpailukiellon jälkeen tenniskentille palanneen Maria Sharapovan taistelu kohti lajinsa kärkeä ei ollut kovin helppo. Hävittyään Indian Wells -turnauksen ensimmäisellä kierroksella venäläistähti päätti erottaa pitkäaikaisen päävalmentajansa Sven Groeneveldin. Tenniskaunotar ilmoitti erosta hollantilaisvalmentajan kanssa kolme päivää sen jälkeen, kun hän hävisi Japanin Naomi Osakalle Indian Wells -turnauksen avauskierroksella. Viisinkertainen Grand Slam -voittaja korosti tiedotteessaan olevansa kiitollinen Groeneveldille pitkästä yhteistyöstä. Sharapova on tällä hetkellä naisten maailmanrankingin 41. sijalla. Lähde: SBS News

LUE MYÖS: